Måndagen är snart ett minne blott

Vilken poetisk rubrik jag skrapade fram, fint! Men ja, måndagen är snart över och vad har man gjort idag? Jo man har varit hos tandläkaren och tränat. Ja, det var min dag de. Inte mycket att hänga upp i julgranen, men kan ju klappa mig extra på axeln som har varit duktig idag som både har gymmat och gått på ett pass! Så nu är jag ganska så slut. Fick höra igår av en vän att jag såg starkare ut och det ska gymmet få cred för! Men frågan är om det är en komplimang som tjej eller inte. Vill man se stark ut? Vill ju dock inte se ut som hulken ( inte för att jag kommer komma upp i en sådan viktklass ), men ni fattar poängen. Tränat för att vara fit, tight, trimmad ...you name it. Men satar inte på att bli gymmet biff och gå med för små linnen och spänna inför folk. Men tar det som en komplimang och tackar så mycket för den :)

Föresten, fick även ett samtal från kommunen då jag ska på "jobbmöte". Jag ska kanske bli kontaktperson vilket innebär att jag ska göra aktiviteter med en funktionshindrad person. Dock kan man kanske inte kalla det ett jobb för får direkt inte mycket pengar för det och så sa nämligen kvinnan på andra sidan luren att det inte var ett jobb, men ska i alla fall på möte imorgon så får se vad de säger. Kan ju bli en bra merit för framtiden!

Ne, hopp i säng. Som min mamma alltid säger: Imorgon är en ny dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0