Fullspäckad dag

Dagen har varit riktigt lång och det är därför man inte har kunnat blogga tidigare, lite frustrerande när man har lite ämnen i bakfickan! Dagen har för det mesta spenderats i skolan och därefter har man bakat till MSK lektionen för då bjuds det på massa fika, lääängtar! Sedan har jag även tränat. Känns ju bra att träna och pumpa på gymmet för att dagen efter trycka i sig massa bakverk! Men ska försöka att inte trycka i mig för många, men det lär bli kämpigt, speciellt då man vet att det kommer vara så sjukt goda bakverk ( snickerskaka, kärleksmums, sockerkaka, rulltårta m.m.) Ser fram emot mina kärleksmums och snickerskakan, mumma! Hahah kanske ska skippa o skriva i min matdagbok, blir ju fullt med onyttiga saker! Men men, vad ska man göra?


Men ska nog sova nu för ska också jobba imorgon.

Natti Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0