8.6 km gjorde susen!

8.6 km är det ungefär från mig, ner till vättern sedan vidare till vättersnäs och tillbaka till mig. Det var den sträckan jag och syster tog när vi skulle springa, dock var vi inte så ambitiösa att vi sprang hela vägen, men vi sprang halva. Tycker vi är värda lite cred där! Sedan gick vi tillbaka från vätterstranden och kan säga att hela den rundan känns i kroppen, speciellt i benen. Jag är helt slut från midjan och neråt och vill bara lägga mig, så för en gångs skull ska jag faktiskt lägga mig tidigt . Jag ska! Förhoppningsvis orkar jag arbeta imorgon för äldreboendet är byggt med olika våningar och vi har hand om alla så det blir en del trappor, men som tur är så finns det hiss vilket är tänkt för de äldre, men vi lata vårdare tar den med titt som tätt!

Förutom löpandet så tog jag en ordentlig titt på utsikten över vättern. Den är helt underbar, speciellt tidigare idag då det var lite mulet men solen tittade fram ändå och man såg ångan från vättern stiga i skyn. Helt underbar bild hade det blivit ifall jag hade haft med mig min kamera. Men att springa med den tjockisen på höften vill jag inte! Så nu tittar jag efter fina dagar framöver för att kunna ta lite snygga bilder över vättern och isen. Kanske kan dra med Natta och Carro, så om ni läser detta kära vänner, så hör av er. Och om ni skulle hör ett pling och det är från mig, då vet ni vad jag är ute efter! ;)




Kommentarer
Postat av: natta

jag är på! ;D haha

2011-03-13 @ 21:35:18
URL: http://921213.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0