Zakynthos

Ska idag betala in en del av resan till Zakynthos och måste vänta på att pappa ska komma för varken jag eller mamma förstår hur vi ska göra. Jag ringde även kundtjänst och frågade hur jag skulle göra för att betala in och de sa att det är samma metod som att betala räkningar. Hon lät lite sådär överlägsen och trodde att jag var dum i huvudet som inte betalade mina räkningar. Men hon visste ju inte att jag bara är 18 år och bor hemma så tar det som en komplimang att hon trodde att jag var vuxen. Så när pappa kommer hem ska jag försöka få in betalningen.

Jag måste tyvärr plugga för lämnade jorden när jag somnade i soffan så min pluggtid börjar rinna ut. Jag kan då säga att jag inte är riktigt den personen som pluggar till kl tio utan föredrar att plugga under dagen, inte när man sitter i mjukisbyxor och ska lägga sig timmen efter. Men, men...alla är vi olika. Tur det!

Nu över till svenskaredovisningen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0