Wrong choice.

På senaste tiden har jag gjort så dumma val. Agerar och tänker sedan och vet i bakhuvudet hur det kommer att sluta och har facit i hand men ändå gör jag det dumma valet. Jag villl väl men i slutet blir det fel val ändå. Val som missvisar den person jag är. Många har säkert fått en bild av mig som jag helst vill sudda ut och när jag försöker att rätta till dem så hamnar jag där ändå. Allt misstolkas och det blir fel. Kanske lika bra att bara stå och titta på istället för att göra något själv för vad jag än gör så vänder det till något negativt. Men jag hanterar inte alltid problem bra, det kan jag ju medge. Har svårt för att förklara mig och väljer alltid fel ord så det blir pannkaka av hela skiten. Om jag säger så så tolkar man fel och om jag säger si så tolkar man fel. Allt blir bara en röra och vill bara att saker och ting ska klarna. Vill att många punkter i mitt liv ska klarna, men vill inte börja gräva i det för är rädd att röra till allt ännu mer.

What to do, what to do?
Drömmer om en tid då trasslet är löst och man kan lägga allt bakom sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0