Sovmorgon och scones

Idag börjar jag inte förens kl 15.00 och då har jag bara en lektion och det är t.o.m. en soft lektion. Ja, livet kan har verkligen sina ljusa stunder! Så fick snooza idag och det är så sjukt skönt att man vaknar av att alla andra måste upp men att jag kan sova vidare. Underbar känsla helt enkelt! Sedan när jag gick upp gjorde jag scones och tittade på lite Cougertown igen. De nya avsnitten har börjat så man sitter garanterat parkerad i soffan. Det sköna med sådana här dagar är att man inte behöver klämma i sig en torr ostmacka utan då kan man lägga lite energi på frukosten och göra något gott för en gångs skull!

Nu ska jag göra mig i ordning för måste tyvärr plugga nu på förmiddagen om jag ska hinna träna ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0