mobilblogg

Äntligen har jag förstått hur jag ska blogga via min mobil. Man var tvungen att gå in på en annan sidksrift. Cathing! Förövrigt så sitter jag på jobbet med 5 min kvar av min arbetstid. Under tiden sitter jag och drömmer mig bort om min, kris, nattas och paulines resa som sker om ca ett halv år. Resan är bokd och vi taggat! Men det är ett tag så tagget lär vara på topp veckorna innan. Men vi har ialla fall tid att titta upp lite saker innan så som vaccinationer, utflykter m.m. Längtar bara bort till något annat än sverige. Nu ska jag väl tacka för mig och köra hem. Så skönt att ha bil när man jobbar sent. Trots att jag bor bara tio min härifrän så är det skönt att veta att man slipper den jäkligt långa backen. Bara att tuta o köra! Kvällen kommer att spenderas hemma för imorn ska jag upp tidigt för att skjutsa mina päron till stationen. Ser man fram emot...eller inte. Hade fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0