Livet känns alltid lite bättre efter ett gött träningspass!

Har precis gjort min debut i ett "riktigt" gym. Var nämligen på Sportlife med Carro och Natta för att ta igen helgens nyttigheter. Det var riktigt gött att köra igenom hela kroppen och nu känner man sig lite mör men då vet man att man har tränat. Fint är det i alla fall! Ska nog köpa ett kort där efter att jag har gjort slut på mitt friskis kort. Vad jag har hört är det alltid fullt på Friskis och på Sportlife är allting så sjukt fräscht! Man vill bara komma dit igen, abstinens! Men just nu får jag nöja mig med skolans lilla gym, friskis och cykeln här hemma.

Ikväll blir det att äta hemmagjord pizza och titta på Wallander med familjen!
Dags att hugga in! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0