Kina mat á la Jessica

Nu blev det ett sent inlägg men har varken haft tid eller lust att skriva något tidigare. Hela morgonen tog jag det lugnt och tittade på serien Cougertown som syster har köpt. Verkligen älskar den serien! Alla karaktärerna är så lustiga, egna och humoristiska så man kan inte göra något annat än att älska dem! Sedan var jag i full fart med att laga mat och då blev en improviserad kina liknande rätt som jag faktist blev ganska nöjd med. Jag stekte nudlar och marinerade olika grönsaker som jag blandade med nudlarna. Och för att få den fina kinesiska stämningen använde jag matpinnarna vi fick med i wookpannan. Sjukt gott blev det!

Sedan åkte jag till skolan för att fixa med projektarbetet och imorn har vi redovisning. Lite nervöst men det kommer ändå bli roligt och vi har verkligen kämpat med vår powerpoint så sjutton om vi inte får MVG! Efter det åkte jag och Robin till Kristinas Fest och Brud för att hitta en fin utstyrsel till honom. Och jag är så grymt nöjd och vi kommer bli riktigt snygga när vi så fint vandrar runt vid Stora Hotellet. Riktiga hetingar kommer vi att bli!
Nu måste jag dock sätta mig med läxorna och trycka in fakta om Islam. Funny, funny!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0