Jäkla rygg!

Trots att jag tyckte om att biffa på gymmet märks det idag vilken nybörjare jag är. När jag gjorde en ryggövning igår tog jag i för mycket och idag får jag betala för det. Det gör så sjukt ont och hoppas det går över snart så att det inte utvecklas till en svårare skada. Får nog kanske skaffa någon gyminstruktör innan jag börjar med allt. Någon frivillig? Så istället för att äta god middag med vänner är jag hemma och lider. Ska dämpa mitt lidande genom att åka ner till Hemmakväll och köpa en B&J med syster sedan kommer vi parkera oss framför tv:n ikväll. Så nu blir det till att ta det lugnt tills det går över. Det suger!!

Nu ska jag gå runt lite för att inte bli allt för stel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0