Hemma med magvärk.

Igår hade jag så ont i magen att jag knappt kunde gå rakt, utan fick böja mig frammåt för att dämpa smärtan. Såg ut som Quasimodo i filmen Ringaren i Notre Dame, när jag vankadet tappert frammåt i hopp om att återvända till soffan med filten. Men i morse när larmet ringde halv åtta hade värken ändå inte gått över och när jag kom till vardagsrummet anföll värken mig som en blixt och föll ihop i fosterställning för så jäkla ont hade jag! Tog mig till soffan så fort som möjligt och satt uppe till kl halv tio tills jag la mig i sängen igen. Vaknade av att mamma knackade på dörren och pikade mig att klockan var halv två. Skit också, för jag drömmde en sådan fin dröm så jag ville verkligen inte vakna! Men rörde på fläsket i alla fall och masade mig in i duschen. Resten av dagen har jag bara pluggat för att ta igen lite arbetstid.

Nu tänker jag ta lite glass och sätta mig i soffan , för de är jag helt klart värd, nu efter plugg sen två.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0