En heldag med Sandra och Pauline!

Idag har varit en sjukt bra dag. Kan faktiskt stämpla den som en av de bästa dagarna på länge! Igår fick man ett samtal från Sandra som bjöd in mig på frukost med henne och Pauline kl 10.00. Dock kom jag försent men när jag väl hade kommit fick vi smaska på Sandras goda scones med marmelad och ost och så fick vi te till det. Riktigt fin komination det där! Under frukosten kom vi in på sjukt djupa ämnen men det är fint att kunna komma in på sånt med när man alltid ska skoja bort allt.

Därefter gick vi en sväng med Ziggie, Sandras hund. Det var skönt att komma ut lite för vi hade suttit och pluggat på den förbannade religionen så hoppas att jag kan det nu! Har även svenska redovisning så det blir skönt när allt är gjort! Efter promenixen gick vi tillbaka till Sandra och där satte vi på musik och dansade loss. Undra vad grannarna tänke? Hahah! Det roligaste var när jag skulle lära Pauline och Sandra att "shaka" och mitt i en dans när vi höll på och fjanta oss så kommer Sandras mamma hem. Pinsamt! Men det var kul. Man får bjuda på sig själv!

Sedan gjorde vi mat. Världens goadaste mat: Chicken bits, ris och currysås. Sjukt gott! Åt så att jag kunde rulla hem! Sedan stannade jag och Pauline kvar till sju.

Dagen har varit riktigt riktigt bra så tack tjejer, ni gjorde min dag!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0