Dålig uppdatering.se

Jag har inte uppdaterat på några dagar nu, vilket känns lite dumt. Men har haft så mycket annat att göra samtidigt som jag inte riktigt har vetat om vad jag ska skriva. De senaste dagarna har varit mycket kring resan i sommar men vi är på god väg nu. Och så som det ser ut verkar det bli en resa på 2 veckor till Zykanthos i Grekland. Det är en ö utanför Grekland med sjukt fina stränder, många utflykter att göra och stort festutbud. Den kombinationen gillas ! Men vi får se vad vi bestämmer ikväll.

Förutom planering av resan ska jag även jobba och tjäna in en slant. Ska bara jobba tre timmar, men det var ett tag sedan jag gjorde det så känner att jag behöver visa mitt intresse. Samtidigt som jag behöver pengar, då jag kommer resa i sommar. Jag börjar redan tagga! Sedan kanske det även blir en familjesemester till Rom då mamma fyller år. Och tidperioden mellan dessa resor kommer vara ca två veckor. Det är riktigt nice!

Nu ska jag ta lite glass och ladda inför jobbet!



Ett polulärt turistmål i Zakynthos

Shipwreck Beach


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0