Abstinens!

Jag måste verkligen börja träna snart! Har inte gjort ett riktigt svettigt och jobbigt pass sedan slutet av november och jag börjar känna mig helt stirrig och studsig. Det är som om mina ben kommer att springa iväg själva, helt sjukt! Måste träna och det är snart! Men sedan är jag inte tillräckligt motiverad att träna hemma, så väntar på lönen och då jävlar ska jag börja igen. Under tiden får jag ta några pass på skolans fattiga gym, men vad gör man när plånboken dammar igen? Försöker att stilla det värsta suget med lite dans men det räcker inte, måste ha något riktigt jobbigt och svettigt!

AAHHH! Jessica's going crazy!
Nödlösning: Springa runt kvateret!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0