Underbar fredag!

Behöver inte skriva så mycket mer. Fredagen innehöll allt en fredag borde innehålla. Sova, träning, träffa kompisar och äta god mat. Ja, fredagar är verkligen livet! Min dag har bestått av att träna med Sandra och Emma för att sedan åka hem och sova lite. Fick kompensera offringen av sovmorgonen. Sedan åkte jag in till stan för att fika med Micha och Nina. Mycket mysigt för det var ett tag sedan vi träffades alla tre. Sedan åka jag direkt till Sandra där Emma befann sig och vi väntade in Pauline för att traska till affären, där vi inhandlade kvällens godsaker. Vi lagade mat och gottade oss med muffins, muummms, som Maria Montazami säger! Kvällen innehöll även Orangino som är ett spel där man får reda på vilka personlighetsdrag man har och hur andra uppfattar en. Jag fick reda på att jag är tydligen lite självisk, kaxig, romantiskt, opedagogisk, lojal och flirtig. Nu vill jag bara förklara att det inte är så att jag är självisk och om jag skulle käka massa godis så skulle jag inte äta upp allt själv utan att bjuda, men jag hade i vissa situationer velat ha godispåsen själv. Men jag bjuder gärna så man kan säga att jag är självisk i smyg!

Men kvällen har varit w.o.n.d.e.r.f.u.l.l. så jag ska krypa under täcket för att sova. Jag ska jobba imorgon och jag är inte så peppad på att gå upp så tidigt, men lönen som kommer i mars kommer att vara fin!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0