There's gonna come a day when all of this gonna be worth it

I natt kunde jag verkligen inte sova. Hade läst lite ur minnesboken av Andra Världskriget och den var verkligen hemsk. Man fick djupare kunskap om vad som egentligen hända och det gjorde riktigt ont att läsa allt så när jag skulle sova snurrade all info och drömde om saker kring kriget. Så under hela dagen har jag haft en sådan hemsk huvudvärk samt att jag har varit riktigt trött. Men när jag åkte till friskis och kom in i gymmet för att börja träna så piggnade jag till bara sådär och nu efteråt mår jag så sjukt bra! Träning är verkligen livet! Kom hem kvart över åtta så har spenderat nästan hela dagen i skolan så skönt att träna lite. Kul att Kris och Natta hängde med, roligare att träna med några istället för att gå runt där själv och biffa!  

Jag tänkte kolla vidare på Transformers innan jag gör mig iordning.
Godnatt!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0