The first impression.

Har ni tänkt på hur introt i serier och filmer måste fånga vårt intresse så att vi tittar vidare. Jag har fastnat för en serie som heter "The Pacific" och handlingen sker under andra världskriget så Amerika går in och anfaller Japan och man får följa soldaternas fysiska och psykiska strid i kriget. Men introt har fångat mig och anledningen till att den berör mig är att man får en känsla av verklighet, olika känslor som soldaterna i serien kommer fram i introt och man fångas av dessa känslor. Låten som spelas och filmklippen i introt fick mig att bli intresserad. Ni kan ju själva avgöra vad ni tycker, men introt är bra och serien är definitivt bra!

En annan serie som har ett bra intro är "One Tree Hill". Men behöver nog inte säga så mycker mer om den serien för den är en av dem bästa. Punkt!




Nu kunde man inte lägga in One Tree hills intro, men checka gärna på youtube. Men troligtvis har ni redan sätt den ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0