Seg var namnet!

Sitter här vid datorn och etikboken stirrar ilsket på mig som alla föräldrar gör när de är irriterade på en att man inte pluggar. Plugga plugga plugga. Har verkligen fått nog. Är så skoltrött man kan bli och börjar faktiskt bli lite rädd för mig för har varit lite mer lat än vanligt. Så måste verkligen sätta igång om jag så ska få plugga hela min lördagskväll. Det lär jag ändå få göra för är sjukt seg så kommer säkerligen läsa samma mening 15 ggr om innan jag inser att jag redan har läst skiten. Well, well...kanske ska ta och röra på påkarna och börja bränna lite hjärnceller.

Igår var jag föresten på studentfesten på TwinCity. Ska vara ärlig, förväntningarna uppfylldes inte. Så de 60 kr man spenderade på inträdet var inte riktigt värt det. Men som tur var hade man fint sällskap som ändå gjorde kvällen bra!

Bilder från den "lilla förfesten" om man kan kalla det, kommer upp snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0