Nya raggningsknep på gång kanske?

Det har absolut varit en fin dag! Sov till kl tolv och gjorde massa amerikanska pankakor som jag och syster smaskade i oss. Sjukt gott med lönnsirap och grädde till, dock riktigt onyttigt! Sedan under dagen blev det en fika med fina Micha som kommer lämna Sveriges gränser för ett varmare ställe. Snacka om att avudnsjukan stiger. Blir så taggad till resan i Augusti när hon pratar om sin resa. Men iaf, fikat var mysigt och tjöt as usual! Så säger bara tack detsamma Micha! :)

Därefter blev det bara att hämta bilen hemma för att sedan hämta upp tjejerna för en utekväll på stan. Det var spontant och ganska otippat, men hade en grymt trevlig kväll, där man träffade många som man kände. Dock var man helnykter för hade bilen så satt med min cola och försökte se sådär cool ut. Det roliga var att när servitören kom till vårt bord frågade han om alla var klara med sina drinkar. Då tog han allas glas förutom mitt, vadå pik?? Men kan ju ialla fall medge att man inte behöver ha alkohol för att ha kul!

Det fina med kvällen var definitivt all dans, men ibland kan för mycket folk och folk som tar för mycket plats gå mig på nerverna. Det stora dansgolvet på centrum hade inte öppnat så alla mer eller mindre stod och trängdes på det lilla. Och självklart ska några tjejer ta extremt mycket plats, hoppa runt och dansa spasmiskt genom dansgolvet. Dessutom skulle de även trängde sig förbi mig och becka ett antal ggr. Jag ville bara säga till dem att de skulle sätta sig ner och sitta stilla. Blev riktigt irriterade på dem att jag fick upp en del ordspyor som jag tyst sa för mig själv. På tal om ordspyor så kanske det inte är ett fräsch uttryck, men det betyder mer eller mindre att man inte kontrollerar det man säger utan det flyger ut en i alla fall.

Men för att komma till rubrikens innehåll. Alltså hur raggar ni killar egentligen? Tror man ska börja gå en kurs eller något. Det förekom några fina raggningsknep på centrum idag och tror inte att de gick hem direkt. Exempelvis en kille som hela tiden skulle envisas med att gå igenom vår grupp och varje gång la han till ett flin. Riktigt irriterande för vi kopplade inte direkt raggningen. Sedan fanns det en kille som började strippa. Oh yeah...eller inte. Försöka duger, tanken som räknas! Men det sjukaste jag har sett idag var när en kille stod och hånglade med ett träd, BOKSTAVLIGEN! Han stod där och grovhånglade med ett träd och det såg ut som han kompenserade alla kvällens försök till strul. Men man säger ju att man ska krama ett träd när man är vilsen, då kanske man ska hångla med ett träd när man känner sig ensam? Kanske inte det mysigaste direkt.

Anyway, great great night!



Bild från förfesten i fredags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0