Funny friends and funny games

Kvällen tillbringades som sagt i B-ryd hos Cathrine där vi tjockade oss med pizza och tittade på skräckfilm (Funny games). Den här filmen var riktigt sjuk. Nu talar jag inte om blod som flyger överallt, utan psykiskt sjuk. En panik film med andra ord. Se värd, helt klart! Jag reagerar som jag alltid gör när jag kollar på film dvs sitter nära någon och gömmer mig bakom denna person eller bakom en kudde eller något. Jag vet, jag är en sådan meees, men jag klarar inte av trycket när paniken stiger. Men jag kollar upp hela tiden men för att vara beredd att dyka ner i min trygghetszon så håller jag ändå låg profil. Dessutom pratar och kommenterar jag under filmens gång. Så om ni ska kolla på skräckfilm ska ni vara beredd på dessa. MEN, jag var inte den enda. Cathrine gjorde samma sak och det roliga var att vi skrämde upp varandra hela tiden. Tror vi är ganska lika på den punkten. Men jisses vad kul vi hade!

Så Funny friend and Funny games!


Kommentarer
Postat av: Emmma FF

ååå älskar rubriken, den var fyndig. Det är inte så att du har några ägg att låna ut? mohahaha.

Konstig film men sjukt bra, älskar att prata under filmen, man måste ju få gissa sig fram

2011-02-16 @ 10:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0