Frukost och Cougertown

Vaknade 11.30 och kände mig riktigt utvilad! Sitter för tillfället och tittar på Cougertown, again. Men den serien är klockren och kan ses 24/7. Har också avnjutit en fin fin frukost och ska snart göra mig iordning för att våldgästa (minus våld) Robin och Karin. Blir kul att se hur det ser ut i deras lägenhet och man kan drömma bort lite när man har en egen. Vill faktist flytta , träffa nya människor och leva livet. Men samtidigt vill jag stanna här, träffa mina underbara vänner och leva ett tryggt liv här. För att stanna här innebär trygghet. Men funderar på att flytta men det ultimata vore att flytta med en kompis för då är man inte helt själv och man behöver inte ha det ekonomiska ansvaret för sig själv. Skulle vara skönt. Jag, natta och kris kom in på det igår, men samtidigt vill jag inte tänka så långt fram. Har studenten, balen, resan och sommaren framför mig så vill fokusera på det. Allt detta kommer bli helt underbart och taggar det till tusen!!

Nu måste jag ta mig till garderoben för att sätta på mig några kläder som man kan synas ute med.
Hade bäst flodhäst :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0