Because you had a bad day

Because you had a bad day
You're taking one down
You sing a sad song just to turn it around
You say you don't know
You tell me don't lie
You work at a smile and you go for a ride
You had a bad day
The camera don't lie
You're coming back down and you really don't mind
You had a bad day
You had a bad day

Okej, killens dag i sången har ju varit hemsk och det är lite väl att ta i. Min dag har snarare varit dålig och inte nått de förväntningar jag hade byggt upp. Det hela började med att jag skulle skjutsa mamma till vårdcentralen och hade en sådan "inget-passar-mig-dag" så provade massa kläder innna jag tyckte att jag såg någorlunda okej ut. Eftersom det tog så lång tid hade jag bråttom med att sminka mig, men efter massa tjat och gnäll över andra saker i huset som jag borde göra, ger jag upp sminkningen och kör henne. Åker sedan hem igen för att göra mig klar för att möta Pauline och kör lugnt iväg till stan. Men sedan kommer stressen igen när jag ska försöka hitta parkeringsplats och gör massa fel. Sedan har jag förföljt av denna stress och den har varit riktigt påtaglig att jag bara vill dimpa ner i soffan och inte göra ett skit.

Så det tänkte jag göra nu innan jag måste plugga igen.
Hatar dagar som denna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0