Längtar till soffan och B&J

Har ca 2 ½ timma kvar att plugga sedan har jag reserverat min plats i soffan för att njuta av B&J. Åh det vattnar redan i munnen! Men det får bli en sådan kväll framför tv:n med världens bästa soffpotatisfamilj istället för att träffa tjejerna. Är fortfarande sjuk och känner att jag inte orkar ikväll. Men jag saknar dem såå! Har inte varit en filmkväll eller tjejkväll eller någon kväll med dem på två veckor och saknar mupparna rejält!

Men B&J får kompensera saknaden för snart vänner börjar påsklovet och då kan vi umgås och chilla hur mkt vi vill!



Blev dock inte min favorit utan en som heter Save the nordic sea.
 Går i alla fall till välgörenhet!


Kommentarer
Postat av: gissa tre ggr

Ben and Jerry, syrran ;P

2011-04-09 @ 12:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0