Äntligen fredag!

Hur skönt är det inte med fredag?! Jag fattade inte att det var fredag tills jag kom hem efter ett pass på friskis och ser att mamma bär på 3 stora Marabou chokladkakor. Då gick det upp ett ljus för mig! Så nu sitter jag och knaprar i mig choklad och njuter av en lugn fredag. Istället för att gå ut och festa blir det till att ladda upp för högskoleprovet. Tanken var att jag skulle öva lite på mattedelen, men om jag inte kan det idag lär jag inte kunna det imorgon. Kommer ändå gå åt skogen så förstår inte varför jag anmälde mig..där rök 350 spänn! Det sura är att provet är från 08.00-16.20....hela jäkla dan! Suck...kommer bli skönt när allt är klart!

Innan friskis vandrade jag runt på stan och nu tar jag upp ett så tjejigt problem att ni få killar som läser detta får titta bort. Here it comes, ready or not! Jag har funnit mina balskor! Äntligen! Ursnygga , ganska höga klackar (i jämförelse med conversen jag vandrar runt i nu), men klackarna i smala som sjutton. Här blir det till att vandra fram och tillbaka i hallen för att öva upp min klackgångsfärdighet. Ett pinsamt scenario som jag kan föreställa mig är att jag kanske fastnar mellan kullerstenarna påväg in till Stora Hotellet. Så nu hoppas vi på att någon där uppe gillar mig och kan binda en osynlig lina så att jag kan sväva fram!

Nu hör jag någon prata om pizza så det kanske blir kvällens måltid, mumma ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0