Studenmössorna



Om ca 9 månader kommer OPS 3D och alla andra klasser i trean att springa ut och hurra för studenten. Och det blir bara mer och mer verkligt, speciellt nu när vi testade ut och beställde studentmössorna. Det är helt sinnessjukt att vi tar studenten i vår. Det har inte riktigt smält in än för det känns fortfarande som att vi nästa sommar kommer komma tillbaka till skolan och vandra i dess korridorer. Nej, Jessica! Det ska vi inte. Får verkligen banka in det för att jag ska förstå. Verkligheten kommer ikapp en som ett X2000 tåg

Men nu ska jag inte tänka mer på det för om jag gör det kommer jag bli ledsen och tänka på att man inte kommer få träffa alla sina kompisar igen utan ska ut i arbetslivet för att arbeta resten av sitt liv. Deppigt värre! Så nu ska jag istället njuta av det sista skolåret och skapa så många minnen som möjligt! Tur att man har köpt en bra kamera så att man kan dokumentera allt!

Time to hit the sheets.
God natt!


Kommentarer
Postat av: Jonas Moberg

Awesome ju! jag är riktigt taggad!:D

2010-09-29 @ 16:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0