Old pictures, diffrent people and other times

Tittade lite på bilder från i våras, runt maj, och kan inte förstå att det är fyra månader sedan. Allt går så fort och allt förändras så himla mycket. När jag tittar på bilder på mig från Maj så kan jag inte riktigt se samma person, jag ser en version av mig som jag känner igen men ändå inte.
Tror ni att man kan förändras på fyra månader? Det gör jag. För det har jag gjort och det känns lite konstigt att man kan göra det på så kort tid.

När jag fortsätter att titta på bilderna längre fram kan jag inte låta bli att sakna den tiden. Saknar allt faktist och kan fortfarande undra om jag gjorde rätt val. Men orkar inte stampa på samma ruta nu. Vill veta om jag ska släppa taget om allt eller om jag ska vänta. Vill helst ha svar eller något slags tecken som kan göra mitt val enklare, för dessa val är sällan lätta att göra själv.

Believe that dreams comes true. Because they do.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0