In the end I started to think about the beginning

Nu står jag vid en punkt i livet där jag är ganska kluven. Ena stunden väljer jag att gå i en viss riktning, men när jag börjar gå mot den riktningen vänder jag mig om och ångrar att jag valde den vägen. Och nu står jag stilla igen. Orkar inte känna såhär. Du gör mig förvirrad. Detta gör mig förvirrad.

Något gladera uppdatering nu. Praktiken går faktist riktigt bra och det blir allt roligare och roligare! Innan ville jag nästan byta praktikplats men jag älskar akutvårdsavdelningen, eller med andra ord AVA. Får redan göra en del prover och tester och det är så sjukt roligt! Ava skulle vara något att arbeta på i framtiden för där händer det saker hela tiden och det finns absolut ingen dötid. Det är ett plus i kanten för måste ha saker att göra för att inte bli uttråkad. Så jag har totalt ändrat min uppfattning om praktiken. Det sura är att hälften av praktiken kommer jag börja 06.45 och det är svårt att dra sig upp ur sängen men jag vänjer mig. Är ganska flexibel av mig.

Nu ska jag fortsätta titta på Idol. Have a great evening people!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0