Happy birthday to you



Igår firade familjen min kära mor för att hon fyllde år. Dock fyllde hon år för två veckor sedan men bättre sent än aldrig! Det blev en kväll med bio och resturang vilket var riktigt mysigt! Vi såg filmen Tusen gånger starkare som är en svensk film som handlar om en tjej och hennes klass och vilken påverkan olika människor har på varandra. Se trailern för att få en bättre bild av filmen, för min beskrivning får filmen att låta som att den inte är värd mer än en 50 öring.

Efter filmen gick vi till Jensens och åt god mat. Jag var hungrig som en varg och när maten kom in tog det säkert bara fem min sedan var jag klar med min oxfile med tillbehör. Vi hade t.o.m ätit en snack korg innan maten. Snacka om att vara hungrig! När jag var klar var det som om någon knäppte fingrarna och gjorde mig trött för all min energi bara försvann. Längtade efter min sköna säng där hemma. Det var riktigt skönt att krypa ner under duntäcket och sluta ögonen efter detta.

Fin fin kväll i alla fall! Borde göra fler sådana familjekvällar :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0