Fullspäckad dag!

Idag har jag haft fullt upp. Har gått från den ena platsen till den andra och har knappt varit hemma idag. Men vet ni? It feels great! Ibland är det riktigt skönt att ha saker att göra som får tankarna på annat håll, annat att fokusera på. Min dag gjordes först av Jenna då vi hade teckenspråkslektion tillsammans och sedan åkte vi till A6 för att fixa hennes ärenden och fika såklart. Tog en till synes ganska normal stor chokladbakelse men icke! När jag fick den på tallriken var den riktigt fet! Och på det hade jag en kaffe latte. Snacka om att jag kände mig halvt illamående efter och det gick trögt att gå tillbaka till bilen!

Efter det skulle vi hitta till North Banks Supporters och det tog ett tag trots att vi körde runt på samma lilla område vid Holmgrens. Pinsamt värre, för det stod några unga parkeringsvakter och såg oss köra runt där som senila tanter! Men skam den som ger sig! Vi hittade tillslut. Men vi hade så grymt kul! Älskar verkligen den tjejen för har alltid roligt med henne, no matter what! Du gjorde min dag vännen!



Kom även nyss hem från en fototripp till stranden med mina älskade vänner, Natta och Carro. Vi fotade, skrattade, hade heta debatter och flamsade runt. Hade en fin fin stund på stan med dem och behövde verkligen detta. Foto och vänner på samma gång kan verkligen inte bli bättre. Har ni bättre förslag så ring mig!

I alla fall...tack vänner! Ni förgyller mina dagar :)


Kommentarer
Postat av: jenna

ja gud vilken dag!! massa skratt och fin kvalitétstid med min fina gris :D älskade jessica, vad vore mina dagar utan dig? tur att jag slipper svara på det, för du finns där :) :*

2010-10-07 @ 23:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0