Ullared för hela slanten!

Idag kl 08.00 åkte jag, Pauline, Martin och Jenna till Ullared för att shoppa loss. Eller vi tjejer shoppade loss medan Martin, så grabbig som han är, köpte bara endast det han behövde. Medan vi andra slängde på lite onödig skit. Men det är som Martin säger: När man väl har börjat plocka åt sig saker kan det sluta med att man har en hel kundvagn. True true. Fick hålla hårt i mina pengar och hade en strikt budget att hålla mig efter. Men till min stora glädje kunde jag faktist hålla mig inom min budget. Haleluja! Ingen ångest över dumma köp i alla fall!

Så efter att ha masat sig igenom hela Ullared tog vi en lunch för att sedan kika i affärerna utanför. Jag som behöver skor tittade i varje skoaffär men då skulle jag komma över min budget. Så ställde in mig på att hitta "the perfect shoes" och det slutade med att jag kom tomhänt ur butikerna. Urskönt för hade nog mått dåligt av det köpet.

I bilen tillbaka satt vi och pratade om hur nöjda vi var över våra köp . Men efter en stund satt vi helt lamslagna och bara lyssnade på musiken. Man gick ifrån att vara på topp till att vara down low. Skulle köpt lite duracell batterier för det var nära att jag somnade. Men vi stannade till och fikade på vägen så man vaknade till lite.

Tog en hel del bilder men dem har Jenna och dem kan man inom n snar framtid ( hoppas jag) hitta på FACEBOOK. Underbar dag med några av de finaste som finns!


Kommentarer
Postat av: Pauline

Det var fantastiskt roligt att åka iväg sådär med er. Ja man blev verkligen trött påvägen hem och jag som tänkt handla för max 500 spänn jag med. Så blev det med det ;)Men äsch säger jag bara. Tummen upp för dig dock som lyckades. En härlig dag helt enkelt! Jag ska börja läsa din blogg oftare :)

2010-10-05 @ 22:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0