Tror jag somnar stående!

Har arbetat ikväll och det har varit underbart att komma tillbaka de mysiga och vitsiga gamlingarna på jobbet! Alltid lika kul att se alla igen. Jag älskar verkligen mitt jobb där för man tittat sällan på klockan och räknar minuterna till hemdags, personalen är riktigt go, underbara och söta tanter och gubbar och så självklart lönen. Den är dock inget att skryta om dirket men det är alltid pengar och som den fattiga student jag är så är jag verkligen behov av pengar. Ett och annat som ska läggas ut nu så give me som money!

Men trots en bra kväll på jobbet är jag helt slutkörd! Står även och bakar bullar till torget imorgon eftersom jag inte hann med det i veckan. Så nu måste jag baka 50 bullar...ja, jag hoppar av glädje! Så eftersom jag är sådär sjukt trött och inte är sådär uppmärksam utan bara degar framför datorn i väntan på att bullarna ska bli klara, bränner jag dem. Åh , IQ:n lika med NOLL! Blir så trött...nu vill jag bara lägga mig och sova.

Stor risk att jag somnar med ansiktet nerdykt i datorn.
GOD NATT !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0