Som en dans på rosor.

En dansande människa är en glad människa. Instämmer!

Idag vaknade man kl 07.00 trots att man egentligen är ledig. Men vad gör man inte för dans? Jag och Sandra kommer hålla i danspass på skolan för några ettor så vi behövde fräscha upp minnet. Så jag och Sandra, samt Emma gick till dansstudion i skolan för att dansa loss. Eller det blev snarare så att jag och Sandra Dansade medan Emma låtsades sjunga med i låtarna. Såg ut som att vi var hennes bakgrundsdansare, fräänt! Men vad är inte än att starta dagen med dans? Jo, kanske en låång skönt sovmorgon. Men dans kommer tätt efter! Dansen gör mig så lycklig och mår som bäst när jag dansar. Då kan man glömma allt runt omkring och bara släppa loss. Alla tiders!

Dans i mitt hjärta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0