Så typiskt!

Horoskopet stämde och nu sitter jag med en röd, täppt näsa, halsont och svullna ögon. Snacka om att jag känner press på att bli frisk eftersom om EN vecka ska jag och "stockholmspatrullen" iväg så jag måste bli frisk. Jag riktigt hatar att vara förkyld för man blir riktigt äckligt seg och dreglar ner soffan. Man kan verkligen inte göra något annat än att kurera sig. Snacka om att man har fritid så att det räcker. Fritid nog att titta och kolla till FB för ett år.

Nu ska jag dicka mängde med honungste för att lindra halsen.
Morgondagen gäller att krya på sig....this totaly sucks!

Kommentarer
Postat av: Boogie

Krya :O

Du får inte vara sjuk till nästa vecka ju (a)

2010-10-25 @ 19:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0