Over to the dark side..

Funderar på att byta bloggdomän så har skapat ett konto på Devote.se. Men kruxet är att jag fattar inget av designinställningarna. Det är absolut inte som blogg.se. Så jag funderar stark att behålla denna trots att deb spökar med inläggen.

Ja, min kväll skulle bestått av att vara hemma för att ladda upp för morgonadagens arbete. Men åkte med tjejerna till stan för att parkera sig på Claras och trycka i sig en riktigt god tacotallrik. Men blev kortvarig eftersom jag börjar redan kl 07.00. Bara tanken av att stiga upp vid 05.00 gör mig riktigt opeppad. Men när man väl stigit upp och rört på döfläsket ner till jobbet så flyter allt på ganska så bra.

Time to hit the sheets.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0