Jävla fucking förkylning!

Varning: Kommer finnas ett antal vredesutbrott i detta inlägg, i följt av en del svordommar. Så vill redan nu ursäkta för detta!


Ursäkta min franska, men nu är jag riktigt jävla trött på detta. Jag kan tåla hela grejjen med irriterande halsar, snytningar, hostningar m.m. Men när det börjar tjuta och brusa i öronen, som sedan förhindrar sömnen som jag måste ha för att bli frisk, orkar jag inte mer. Jag har sedan jag la mig, runt 22.30, haft dessa ringningar i höger öra och de vill inte försvinna. Har normalt lite små tjut men de stör mig inte. Men nu när jag är förkyld får jag lock för öronen och det ökar tjutet. Har vaknat till och från och försökt att inte bry mig. Men jag får panik på det! Vet inte vart jag ska ta vägen. Så imorn ska jag dirket upp till vårdcentralen för att undersöka detta för jag kommer inte kunna sova något i natt och inte heller nätterna framöver ifall detta fortsätter.

Hopppas det bara är en engångsföretelse...
Fuckiing shit.

Det känns precis som att någon sitter vid örat och jävlas med mig. Om jag bara kunde skulle jag mosa kärringen på bilden!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0