Detta kallas lycka

Har just insett att mitt höstlov började för ca 7 timmar sedan. Shit, redan lov? Jisses vad tiden går fort. Känns som att det var igår vi skulle börja på praktiken. Skönt att tiden går för ser verkligen fram emot vissa saker, som stockholmsresan, halloweenfesten och min 18 års dag. Men härnäst kommer resan upp till stockholm. Taggar järnet och har redan börjat packa. Kan verkligen inte låta bli. Det är nästan roligast för då är man så lycklig och laddad för en rolig resa. Detta kommer bli super awesome!!

Efter resan ska jag och Robin åka direkt till en festen ute på vichan. Jag har ikväll beställt min pilotmössa och håller hårt om tummarna att de ska komma innan torsdag. Men på sajten stod det 2-3 arbetsdagar så den borde komma på tisdag. Men när man hade gjort sin beställning dök det upp en stor, fet lysande röd text där det stod att varorna kan komma mellan 1-5 arbetsdagar. Hoppet sjönk och stressen ökade. Måste kanske fixa en backup till festen och det får bli katt eller nått, för det är lättast att fixa på egen hand. Varorna kommer säkert faila och komma på fredagen...shit, tight tight tight. Kommer sitta som klistrad på telefonen och hoppas på att vi har fått hem fakturan så att vi kan hämta sakerna. Kommer sitta som på nålar! Och om dem kommer försent kommer jag seriöst stämma företaget!

Men nu skjuter vi bort dem negativa tankarna och avslutar med något glatt.
Kan ge er en statusuppdatering om min tillvaro:
Livet leker, lockar och smeker! Loove it!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0