10-10-10

Idag är det den 10/10-10 och en ganska så speciell dag. Jag menar, hur många ggr kan vi uppleva detta? Kanske inte riktigt något man går runt o tänker på men vi kan bara uppleva detta två år till sedan är det slut, tills nästa millenium. Och det kommer vi inte uppleva, om man inte blir 109 år dvs. Men den åldern vill nog ingen koma upp i. Själv vet jag inte ritkigt hur gammal jag vill bla. Kanske mellan 80-85? Då är det lago att kolavippen och man har nog en hel del barn och barnbarn (förhoppningsvis) som man har hunnit att berätta om den "gamla goda tiden" som när man kunde köpa ett tuggummi för bara 50 öre. Barnbarnen kommer att tappa hakan i backen. Haha, jisses vad långt fram jag planerar. Kanske inte ens blir 60, vem vet? Men back to real life.

Helgen har varit toppen men är slutkörd! Sena kvällar och tidiga mornar har gjort mig till en sengångare. Känner att jag kommer sova gott inatt. Tackar gud att vi har sovmorgon imorn, och det är en rejäl sådan med! De sena nätterna har spenderats med goa vänner och mycket skratt! Jag o några kompisar har parkerat sig hos Kris och umgåtts. Oftast har tv:n varit på men den är bara till som en kompensation till den tysta bakgrunden och en räddning ifall det blir sådär pinsamt tyst. Jag hoppas att jag senare kommer få lite bilder från i fredags och filmen framförallt. Ja, filmen undrar ni? Jo, jag, kris, natta o carro spenderade delar av kvällen framför kris nya dator som har en inbyggd webbcam. Med den skapade vi underhållning på hög nivå! Här snackar vi karriärbyta till underhållningsbranchen folk! Ne, kanske inte. Men sjukt sjukt kul! Pinsamt kan man nog också lägga till den definitionen.

Anyways..helgen har varit som de flesta helger med mina tokiga vänner, underbar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0