"Hur känns det att ha tillbringat din sista helg som minderåring?"

Den frågan fick jag av martin idag och min reaktion var : ööhhh...Alltså det stod bara still, för vid just det tillfället slog det mig att jag faktist blir 18 på lördag. Va? jag, 18? Ne, bara en lögn! Det har liksom inte smällt in än. Men när jag faktist kopplar att jag blir myndig på lördag så får jag ett lyckorus och blir sådär pirrigt glad. Nya dörrar öppnas för mig och har lite mer urval. Men med fler möjligheter följer även ansvar, men förhoppningsvis går det väl bra. Är ju ingen badgirl som vill trotsa djungelns lag.

Men anledningen till att jag inte har kopplat att jag blir 18 är nog på grund av allt förbannat piss plugg som regnar över oss. Så typiskt att allt ska komma efter lovet som en atombomd och smälla så att Ragnar i Jönson ligan kommer håller foderluckan stängd varje gång det smällar, för fy sjutton var det smäller. Lite väl dramatisk jämförelse men allt ramlar ner från himlen och vet inte riktigt hur jag ska göra. Min fritid försvann och det enda som finns kvar är ett litet dammoln. Så no life tills Julafton.

Men nu är min fritid till dammoln slut och ska fortsätta med mitt "no life" .
Som avslutning får ni lite bra musik som ni sedan kan lägga till eran fetaste-musik-ever lista på spotify.



Brukar inte lyssna på den här typen av musik, men budskapet satte sig och är en av mina favoriter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0