Home sweet home

Tillbaka från stockholm, hallå verkligheten!

Igår anlände buss nr 777 till jönköping, resecentrum. Då taggade jag upp för fest och efter ombytet på resecentrums riktigt fräscha toaletter, åkte jag ut till Ölmstad där festen var. Fick en riktigt fin vägbeskrivning i telefonen av en halvfull, skrikande yngwe. Kom fram ialla fall! Vet inte ritkigt vad jag ska skriva om festen, men det var fin stämning, goa människor o god dricka. Men man mår ju som man förtjänar idag och flashbacks från igår kommer hela tiden. Ibland suckar en röst i huvudet och säger:  va sjutton sa du så för? Varför gjorde du det? Men det är fest och förhoppningsvis är man inte helt stämplad som pinsam. Men efter denna fest har jag lovat mig själv att inte röka. Har sådana skuldkänslor nu och det rosslar vid inandningen, så no more! Hoppas bara jag håller det för har sagt det innan, men mamma har rökt och hon har en lätt KOL, vilket är en allvarlig lungsjukdom, så jag har ju för sjutton facit i hand. Ne, skärpning Jessica!!

Sista helgen innan skolan börjar igen. Stockholm var super och nu är det bara att vila upp sig för sista halvan av denna termin. Fy vad allt går fort. Ångest ångest! Nej, inga mer tankar om det. Nu väntar jag på att min underbara mamma ska komma med kina maten. Loove it!!

Puss, kram och nyp i stjärten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0