Here we go again

Ny vecka. Nya möjligheter.

Måndag igen och såg ut som de flesta måndagar i mitt liv. Är som sagt ledig varje måndag ( och fredag) så det blir långhelg för mig. Gillas! Då kan man festa hela helgen och ha en recovery på måndagar! Helgen bjöd ju dock på fest men kanske inte fest i den benämningen. Idag har jag faktist hunnit att göra en hel del.
Jag har:

* Övningskört
* strosat runt på stan med mor min
* Träffat tjejerna för att planera vår framtida resa
* Tränat
* pluggat
* Chillat framför tv:n

Resan är inte riktigt färdigplanerad för vi vet inte ritkigt vart vi ska åka eller vilka av oss som kan hänga med. Alternativa resmål är: Turkiet och Cypern. För mig spelar det ingen roll för som längst har jag kommit till gränsen mellan Polen och Slovakien. Så har inte upplevt några solsemestrar än så länge så hoppas detta går igenom för annars tar jag mitt pick o pack och reser själv! Nja, kanske inte. Ganska deprimerande att resa själv men åker med vem som helst! Så påväg till friskis tog jag några kataloger från Resia. Lite små spännande att kika i dessa och drömma att man själv ligger på en uppblåsbar madrass i polen och steker. Underbart är bara förnamnet!

Innan jag går och lägger mig ska jag kika igenom dessa. Så här näst gäller sängen.
God natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0