Film, mys och B&J !

Receptet för en lyckad kväll! Jag och Kris åkte till Carro för att hämta upp henne och Jim, för att sedan åka ner till COOP för att köpa på oss kvällens huvudrätt! Efter mycket om och men valde jag och Kris en Ben&Jerry's men vi tyckte att vi förtjänade det efter en slitig vecka! Och gud så gott det var! Änglarna sjöng vid första sleven, himmelskt! Vi hamnade iaf hos carro och tittade på What happens in vegas. Underbar film! Och där tar det roliga slut, men det behövs inte mkt för att förgylla en lördags kväll. Allt man behöver är vännerna, en film och något att bjuda foderluckan på, sen är kvällen fulländad! :)

Ska inte skriva så mkt mer för behöver gå och lägga mig...
( Om en vecka blir jag 18!!)


God natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0