Det gyllene året börjar!

13 h, 43 min och 20 sek.

Så länge har jag varit 18, eller kanske ska skriva så kort? Ja, dagen har iaf varit suverän, trots lite ups and downs men förövrigt var den mycket fin! Kvällen kan sammanfattas med: Fint sällskap, sjukt god mat och en hel del fina presenter. En av dem ligger faktist i mitt knä och spinner på för fullt. Helt klart nöjd med den presenten för den ger en lite sällskap vid tråkiga, regniga tillfällen! Så vad tror ni att det är? Om ni trodde att det var en katt så kmr förlorar ljudet låta, ett sådan ljud som kommer upp vid jeperdy ( stavning? ), när man svarar fel. Korrekta svaret är en bärbar (STOR) dator! Så nu kan vår lilla rosa dator slänga sig i väggen för här snackar vi massaiva grejjer i jämförelse, definitivt!

Dags att ändå krypa ner under täcket och läsa vidare i boken: En shoppaholics bekännelser. Mycket bra bok ( seg efterreaktion tänker ni). Men den har legat länge på skrivbordet så nu satte jag äntligen igång och började läsa den. Vill nu som avslutning skriva tack för alla gratulationer och för en mkt fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0