Counting down: one day left!

Ska jag också skriva ett inlägg om min sista dag som omyndig? Sure, why not.

Höjdpunkten var fikat med en av de bästa tjejerna som finns; Micha och Nina. Lite födelsedagsfika hade vi så vi satte oss på Waynes Coffe vid halv tre och satt där ända till kl fem och tjötade. Så skönt att träffa dem igen och få tjöta av sig lite. Man hade ju en del på lager kan man ju säga! Som vanligt blev det allt mellan himmel och jord! Och det som jag ser fram emot och verkligen verkligen hoppas att det blir av är vår resa som förhoppningsvis kommer att ske vid sportlovet och vår destination blir nog egypten. FATTA DET! Kommer bli helt fucking nice! Glädje på hög nivå!

Oj, här kommer vi in på villovägar som man så fint säger. Ja, min sista dag som omyndig har hittills varit pretty nice ändå! Vännerna gjorde dagen, helt klart! Men snart kommer mina kära kusiner så det kommer bli fullt hus här hemma. Roligt med sällskap ändå, men imorn blir det mer livat. Då kommer det hela tjocka släkten, iaf den del vi har kontakt med, hur sorgligt än det låter. Men är glad för dem jag har för de är underbara!

Dessutom har det börjat snöa så nu tog jag fram kameran igen och captured the moment! Blev ganska nöjd med bilderna trots att jag fotade på måfå...pics kommer upp! Nu ska vi tydligen tjocka oss med pizza och hela faderullan så får se till att masa röven ur soffan och bege mig till bilen med farsan. Have a good night!


Kommentarer
Postat av: Boogie

Fikat var bäst! Nu taggar vi fredag för då ska det firas! :D

Blev så glad av ditt sms, känner precis likadant som du boogie ;) <3

2010-11-22 @ 13:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0