Skoltrött på hög nivå!

Om precis två veckor slutar vi skolan och lättnaden att den snart är över är riktigt skön. Efter denna fredag kommer man bara behöva gå i skolan och det kommer knappt vara något pluggande alls. Då kan man softa och slippa bry sig om prov och läxor och andra stressrelaterade uppgifter. Jag skulle helt klart kunna gå i skolan om man inte behövde göra så mycket läxor. För själva skolan är ganska rolig för man träffar sina vänner och umgås och det är ganska slappt ändå men efter skolan vill man ha tid för sig själv och de man tycker om och det har man inte med massa plugg. Men nu kommer ju sommarlovet så då gäller det bara att leva livet!

Förutom att sommarlovet är efterlängtat är även helgen det. Den är verkligen fullspäckad och har nog ingen ledig stund så det gäller att tajma allt!

Helgens schema!

På fredagen ska jag träffa Dennis och så ska vi ha lite fredagsmys med två andra. På lördagen ska jag upp tidigt för att bege mig till kungssängsskolans minnesstund, därefter ska jag åka direkt till skärstad på 18 års party och direkt efter det ska man in till stan till Rix Fm festivalen och träffa alla underbara människor och festa till det lite på kvällen. Sedan på söndagen kommer jag säkert vara riktigt död men ska ändå bege mig till Kristine kyrkan för att kolla på en kompis som är med i en musikal. Hur ska jag hinna andas emellan allt detta? Men det är ganska kul med ett fullspäckat schema !

Nu ska jag göra mig iordning, lägga mig och sova ut riktigt länge för har sovmorgon imorn! Imorn gäller även lunch med goa personer på Jensen :)


Kommentarer
Postat av: du vet vem det är xD

trevlig med lunch ;)

asså helgen kommer bli helt galen för mig också, awesome :D jag ska också till kyrkan så vi ses där då :) jag och yngwe funderade på att grilla elr bara chilla efter det om du känner för det? kan ju ta det imon på luchen :P

2010-05-26 @ 22:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0