I morgon gäller det!

Imorn har vi samhällsprov om ekonomi, världens mest ointressanta ämne! Har nu pluggat klart för dagen och får fortsätta imorn på håltimman...suck. Nu vill jag bara ha det överstökat så att jag kan lämna det bakom mig. Får smått ångest över provet eftersom jag brörjade plugga igår , men får väl skylla mig själv. Kunde ha prioriterat annorlunda!

Så nu ska jag se till att få i mig lite sömn för det lär ju behövas. Efter lektionen ska jag dirket till ICA för att köpa lite choklad för kommer behöva lite proviant i form av en sockerkick! Ja, när provet är klart är jag redo att ta emot helgens händelser med öppna armar!


Dags att bege mig till sängen. God natt!

Kommentarer
Postat av: missha

Helgen kommer bli helt awesome :D vi ses lite senare jessi ;)

(lägg märke till namnet, funderar på att byta xD alla säger ju det ändå haha)

2010-05-29 @ 12:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0