Studiedag



Vi på ED hade studiedag och det var fint tajmat för det var sjukt varmt idag och solen stekte på hela tiden. Riktigt gött! Så jag och snyggingen satte oss ute i solen och stekte. Jag blev lite brunare men inget jämfört med dennis, som dock blev röd men han kommer bli sjukt brun sen när det röda har lagt sig. Är väldigt avundsjuk på de som blir bruna fort! För mig tar det evigheter att få en fin bränna. Jag ser ut som ett lakan jämfört med mina kompisar fast blir inte vitare än Nina så kan ju gå jämte henne på stranden i sommar och känna mig brun i alla fall ;)

Dagen har också bestått av att titta på fotbollsmatchen mellan BSK och IK Tord. Ja, anledningen till att man blivit ett sånt fan av fotboll är för att Dennis spelar i BSK så självklart åker man dit och tittar och njuter av solens strålar! Dock blev Dennis utvisad och BSK förlorade. Men det var bra kämpat ändå grabbar!


Nu ska jag snart lägga mig. I morgon börjar jag kl ett och ska verkligen sova ut samt att jag ska tröka in information om kalla kriget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0