Out all day long

Igår var jag knappt hemma för hade ett fullspäckat schema. Jag arbetade från klockan 07.00 till 12.30 och igår var riktigt stressigt. Hade både rödbasen på mig så fick springa upp och ner hela tiden. Rödbasen innebär att man tar emot alla larm från de boende och eftersom det är 34 boende så kan det bli mycket spring. Samtidigt som detta måste jag även utföra morgonarbetet. Ja, om det fortsätter såhär lär jag ha sjukt bra kondis! Men efter jobbet hämtade mina föräldrar mig och vi lunchade på piren. Jätte mysigt! Det var dock en man som började prata med mig som verkade lite konstig. Min mamma kastade blickar som sa: jävla pedofil, snacka inte med min dotter! Hahah, lilla mamma!

Efter lunchen köpte jag en bikini för att kunna steka lite på stranden med Micha. Har alltid kul med Micha och det blev både stranden, en tripp till A6 och fikapaus på Expresso House. Igår smakade jag något så gudomligt gott. Jag älskar Chai Latte och speciellt den Chai Latten på Expresso House. Men igår testade jag is Chai latte och det var lika gott. Trodde det skulle bli en vattnig sörja bara men no way, lika gott det och perfekt till dagar som igår då solen gassade på!  Därefter träffade jag Dennis och vi mös på stranden. Det var underbart att ligga där på en filt och mysa och snacka medan solen sakta gick ner. Kvällen blev lyckad :)

Idag ska jag träna, måla och försöka fixa lite till fredag och nästa vecka. Ledig dag men mycket att stå i!



Kommentarer
Postat av: Micha

Har alltid kul med dig med! :D <3

2010-06-30 @ 14:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0