Kursdag

Vilken tråkig rubrik men ja, så har halva min dag varit. Ganska så tråkig eftrsom jag måste offra min sovmorgon för att gå på lyftteknik samt brandsäkerhet inför mitt jobb som börjar nästa vecka. Ska inte säga att brandkursen var tråkig för det fanns en snygg brandman att vila ögonen på och så fick vi dessutom göra praktiska övingar som var riktigt roliga men framför allt riktigt nyttiga. Nu har man mer koll på vad man ska göra ifall det börjar brinna, känns bättre! Som tur var jag inte själv på kursen utan hade med mig the one and only Robin Larsson. Mycket trevlig dag ändå må jag säga! :)

Efter kursen åkte jag upp till Nina och vi gick till pizzerian här på Öxnehaga och åt goda sallader, mumisgt värre! Sedan gick vi hem till henne för att äta kladdkaka och till sist tjocka oss med popcorn. Fin fin dag, dock var vi riktigt trött båda två så det blev film hela kvällen. Men det är rätt nice det med!

Måste bara avsluta detta inlägg med att jag har en riktigt underbar kille! Saknar honom och skulle vilja att han var här så att man kunde få känna hans närhet! Du är finast älsk <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0