Gla´ ida ?

Om jag är? Förutom att jag är lite trött, har ont i armen på grund av sprutan jag tog idag är jag go och gla som ett kex choklad! (fyndigt Jessica) Anledningen till denna glädje är bl.a. att jag fick 600 kr av mamma att shoppa loss för så tog tillfället i akt när jag ändå var på stan i morse! Det blev en hel del ändå och man blir alltid gladare av nya, fräscha saker. Förutom det så skiner solen, midsommar nalkas och har vänner som är guldvärda! Ni gör mina dagar och pushar mig framåt. Tack! 

I morgon är sista arbetsdagen för denna vecka, vilket är skönt! Vill smälta allt nytt man har tagit in under veckan så thank god it's soon friday! 

Nu väntar min säng på mig. Kommer sova gott i natt :)
 

 



  

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0