Day one

Första dagen på sommarlovet och känner mig inte alls pepp på något. Kan beror på det dåliga vädret men ska försöka rycka upp mig för ska till älsk senare för att fira vår månadsdag som vi hade igår. Vi räknar ganska annorlunda, i alla fall kommer alla andra tycka det eftersom vi gjorde det officiellt den andra juni men vi räknar från och med den 10 maj. Anledningen till detta är att vi har varit tillsammans , åtminstonde har det känts så. Därför firar vi en månad och det känns ganska konstigt men ändå bra.

Innan jag ska till B-ryd ska jag baka bullar till projektarbete och lämna dem till martin.
I alla fall, ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Micha

haha då får man säga grattis då ;D

2010-06-11 @ 14:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0